Міністерство юстиції України

Машівське районне управління юстиції

Правові поради населенню

Державна реєстрація актів цивільного стану

Легалізація об'єднань громадян

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

 1. Заява, підписана не менш як трьома засновниками об’єднання громадян або їх уповноваженими представниками.
2. Статут (положення ) в 2-х примірниках.
3. Протокол установчого з’їзду (конференції) або загальних зборів, які прийняли статут (положення).
4. Відомості про склад керівництва центральних статутних органів (із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання, посади (заняття), місця роботи).
5. Документ про сплату реєстраційного збору.

Розмір реєстраційного збору становить 5 неподаткових мінімумів доходів громадян(85 грн.).

За реєстрацію громадських організацій інвалідів, осіб, які постраждали в наслідок аварії на Чорнобильській АЕС, розмір збору знижується на 50 %.

Дитячі та молодіжні громадські організації від сплати реєстраційного збору звільняються.

(Постанова КМУ «Про порядок справляння і розміри збору за реєстрацію об'єднань громадян» від 26.02.1993 N 143).

6. Відомості про засновників об’єднання громадян або спілок об’єднань громадян (для громадян – із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання; для спілок об’єднань громадян – назви об’єднання, місце знаходження вищих статутних органів, а також доданням копії документа про легалізацію). 

 7. Документ, який підтверджує місце знаходження об’єднання громадян. 

Спілка об’єднань громадян додатково подає рішення центральних статутних органів об’єднань громадян про їх вступ до спілки.

 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН ДО
СТАТУТУ (ПОЛОЖЕННЯ) ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН

  1. Заява про реєстрацію зазначених змін, підписана керівником (уповноваженим представником) громадської організації (осередку). 
  2. Протокол з’їзду ( конференції ) або загальних зборів з рішенням про внесення змін до статуту (положення).
  3. Статут (положення) з унесеними змінами в 2-х примірниках.
  4. Оригінали свідоцтва про реєстрацію об’єднання громадян та його статуту (положення).

  ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ
СТРУКТУРНОГО УТВОРЕННЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ

  1. Заява, завірена керівним органом політичної партії. 
  2. Копія статуту політичної партії.
  3. Протокол установчих зборів або конференції, на яких було утворено обласну, міську, районну організацію або інше структурне утворення політичної партії.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ШЛЯХОМ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАСНУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (ОСЕРЕДКУ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ)

  1. Заява. 
  2. Протокол установчих зборів (конференції) з рішенням про створення громадської організації (осередку громадської організації), прийняття статуту (положення), обрання керівника.
  3. Відомості про засновників (якщо засновників більше трьох).
  4. Документ, який підтверджує місце знаходження громадської організації.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЕВОЇ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

1. Заява засновників (засновника) чи їх уповноважених представників, підписи яких засвідчуються у нотаріальному порядку (подається у місячний термін з дня прийняття рішення про заснування благодійної організації установчими зборами (з'їздом, конференцією). 

2. Протокол установчих зборів (з'їзду, конференції) із зазначенням рішення про заснування благодійної організації та затвердження статуту (положення), рішення про вибори виконавчих, розпорядчих та контролюючих органів. 

3. Статут(положення) благодійної організації у 2-х прим. (відповідно до ст. 12 ЗУ «Про благодійництво і благодійні організації»).

4. Відомості про засновників (засновника) благодійної організації (для фіз. осіб – із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання, місця роботи, посади; для юридичних осіб – із зазначенням назви,юридичної адреси). 

5. Відомості про органи управління благодійної організації (відповідно до ст. 17 ЗУ «Про благодійництво і благодійні організації») та членів виконавчого органу (із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання, місця роботи, посади). 

6. Підтвердження юридичної адреси (гарантійний лист власника приміщення, договір оренди тощо. У разі надання під юридичну адресу займаної квартири подаються довідка про склад сім'ї та заяви повнолітніх членів сім'ї про свою згоду).

7. Документ про сплату коштів за державну реєстрацію благодійної організації.

Начальник управління

Паліївець Руслан Васильович

Паліївець Руслан Васильович

1

2

1

ВСЕ ПРО ВИБОРИ 2014

1

Корисні посилання з правової освіти

1

МКМР

ПРЗ

1

1

1

2

Роз’яснення стосовно часткової мобілізації

1

Відео матеріали

1

2

1

2

1

1

МАШІВСЬКЕ РАЙОННЕ УПРАВЛІННЯ
ЮСТИЦІЇ
герб Машівки

Приватні нотаріуси

1

Архів новин управління

Жовтень
Пн 06132027
Вт 07142128
Ср0108152229
Чт0209162330
Пт0310172431
Сб04111825 
Нд05121926